Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jacarlos

1. 4. 2011 15:30
reakce

Krome nadavani na politiky konecne neco poradneho.

0 0
možnosti

Tossa

1. 4. 2011 14:29
Oceňuji

Děkuji za velmi přínosný článek..

0 0
možnosti

aTerka

1. 4. 2011 10:43
Není to jedno...?

Zajímavé, jak se tady všichni zabýváte tím, jakou kapacitu má mozkovna, mozek nebo něco jiného. Myslím, že přesné číslo není podstatné, protože ho prostě přesně nikdo neví. Autorova myšlenka podle mě prostě byla, že lidé nevyužívají svojí hlavu a to co je unvitř ní (ať už je to jakkoliv velké) tak, jak by mohli. Což je škoda. Měli bychom se nad tím zamyslet a pokusit si navýšit své možnosti a kapacity. A věřím, že kdybyste se mezi takovými lidmi, kteří s ipoctivě trénují svoji tvořivost a paměť, denně pohybovali, tak by byl svět zase o něco veselejší ...:-)

Za článek autorovi tleskám R^

0 0
možnosti

PájaZítra

1. 4. 2011 10:17
kapacita

pokud mě paměť neklame, mnohokrát jsem četl či slyšel, že člověk používá průměrně jen asi 10% celkové mozkové kapacity, nadprůměrní jedinci (jako byl třeba A. Einstein) se mohou dostat k využívání asi 30-40% mozkové kapacity...

myslel autor těma jeho 95% totéž, nebo něco úplně jinýho?

0 0
možnosti

Lobo - krotitel nanotermitů

1. 4. 2011 10:29
Re: kapacita

A co je to vlastně "mozková kapacita"? Jak je definovaná? Kandel, Edelman, Koukolík, Crick, nikdo z nich se o mozkové kapacitě nezmiňuje. Možná tak o kapacitě mozkovny, ale to je něco trochu jiného.

0 0
možnosti

lomihnát

1. 4. 2011 9:35
No já nevím, pro autora je to nevýznamné,

ale pořádný kus MÉHO mozku se zabývá věcmi, které vůbec neuvedl ..

například (pořadí je náhodné) sexem, dobrým papáním, bujarými večírky ..

Možná, že mi to onu KAPACITU dokonce snižuje, ale zas na druhou stranu mě to baví .. ;-)

0 0
možnosti

3lipy

1. 4. 2011 9:19
Přínosný článek

Díky.R^

0 0
možnosti

Miflonides

1. 4. 2011 9:00
Odborníci odhadují, že je dnes apríla

Já bych řekl, že lidé využívají zhruba 100 % kapacity mozku. Co je nad 100 % představuje podvědomí a nevyužitou tvořivost. Odborníci odhadují jejich limit na zhruba desetinásobek - u mě je to, bohužel, pouhý čtyřnásobek.

Všem přeji hezký den, při aprílu.

0 0
možnosti

Miflonides

1. 4. 2011 9:09
Re: Odborníci odhadují, že je dnes apríla

Ještě něco - makají mi obě hemisféry. Mám tudíž nejen na manažera, úředníka, technika, vojáka - ale také na vůdce, vývojáře, vědce, (vědce-vývojáře), učitele i herce. No jo, ale jak si teď vybrat? Co takhle vojáka - vývojáře?

0 0
možnosti

dolch

1. 4. 2011 8:11
Lze začít různě

třeba tím, že si přečtete kodex blogera a vyvarujete se věcí, které v něm jsou vysloveně zakázané. Jako například všechna písmena v názvu článku velká. Ani na Apríla tam pro to není žádná výjimka, pokud je mi známo.

0 0
možnosti

bojler - Vladimír Kroupa

1. 4. 2011 8:14
Re: Lze začít různě

Já bych ho skoro nejraději nahlásil, co vy na to?

0 0
možnosti

Malucka

1. 4. 2011 7:47
Nevadí...

Nevadí..někteří lidé využívají pravděpodobně ještě méně :) Každopádně nápad s trampolínou a žonglováním je dobrý a zajímavý. Někteří manažeři už na to přišli, ostatní k tomu časem dojdou... a kdo donutí skákat na trampolíné třeba politiky :)?

0 0
možnosti

3lipy

1. 4. 2011 9:17
Re: Nevadí...

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Lumpíí po banánu 2

1. 4. 2011 6:59
95% ????

nepřeklepl jste se ???

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2837x
Vedoucí lektor kurzu rozvoje kreativity a inovací MBC.

Ředitel vzdělávací společnosti Talent Innovation s.r.o. Externí vysdokoškolský učitel managementu v PsÚ MU v Brně a inovačního managementu VŠE.

www.karelcerveny.org.   Linkedin.

www.mbc.name

Seznam rubrik