Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BM

Boma

13. 8. 2011 11:28
Omlouvám se

že odbočuji ale. Lidé kteří celý život poctivě pracovali dostávají asi 10-12 tisíc důchodu. A na kriminálníky kteří si ani k pořádné práci ani nečichli dává stát asi 30 tisíc. Tak co by potom chtěli učitelé nebo policajti, ti nakonec budou propuštěni protože nejsou peníze.

Hezký nasraný den

1 0
možnosti
JV

Upýr

13. 8. 2011 10:13
Je mi z toho do breku...

Bohužel máte pravdu.

V našem státě jsem členem té nejdiskriminovanější většiny: Jsem běloch s českou národností, student VŠ, který si přivydělává na brigádě (oficiálně, uplatňujíce slevu na dani). Navíc jsem heterosexuál a pocházím z úplné rodiny...

2 0
možnosti
A

absolutníXpuch

13. 8. 2011 10:35
Re: Je mi z toho do breku...

Jéžíšimarjáááá! To přece nemůžete ve zdraví přežít ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2837x
Vedoucí lektor kurzu rozvoje kreativity a inovací MBC.

Ředitel vzdělávací společnosti Talent Innovation s.r.o. Externí vysdokoškolský učitel managementu v PsÚ MU v Brně a inovačního managementu VŠE.

www.karelcerveny.org.   Linkedin.

www.mbc.name

Seznam rubrik