Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

princae

31. 8. 2011 13:50
Nereálné

Dobrý den,

Váš článek mě dá se říci celkem pobavil. Většina VŠ studentů, které znám, totiž bydlí na koleji či sama a vydělávají si na jídlo a vše, co student potřebuje. Aby si někdo z nich mohl dovolit pár let pracovat někde zadarmo musel by být sponzorován rodiči, kteří ovšem chtějí, aby se člověk osamostatnil a naučil se starat se sám o sebe. Tím pádem je podle mého názoru pro drtivou většinu lidí takováto "práce zadarmo" nereálná!!

0 0
možnosti
J

jandejskova

29. 8. 2011 16:56
...

No jak vidím, tak se mi potvrzuje to, co už šest let na škole pozoruji s obrovskou nechutí... učí nás lidi, kteří o nás nic neví.

Moc by mě zajímalo, kde berete své statistiky, jsou rozkošné. Našla jsem v pár vašich článcích překlepy (nebudu říkat kde, bude napínavé, zda je najdete).

Konkrétně k tomuto článku - připomíná mi knihy typu "najděte své lepší já" a články z TopDívky "jak sbalit kluka".

A teď mne prosím omluvte, jdu dělat atribuční tabulku.

0 0
možnosti
TB

Tomáš B.

26. 8. 2011 11:15
Studenti

Dobrý den. Milý pane, reagoval jsem již (bez odezvy) na váš minulý článek a musím znovu zopakovat: Vaše filosofie ve své podstatě bourá smysl VŠ studia. Znovu opakuji, pokud někdo chce budovat kariéru a mít co nejlépe hodnocenou práci, VŠ pro něj nemá absolutně (!) žádný význam, zdržuje ho a zdržuje kantory, kteří ho mají něco naučit. Student má výhradně studovat. Všichní mí profesoři, kteří za něco stáli, nám do jednoho zakazovali chodit po brigádách a souběžně se studiem pracovat. Samozřejmě často marně, poněvadž z něčeho člověk žít musel. Nicméně ta myšlenka je správná. Odborníkem se člověk nestane JENOM praxí, ale především díky teoretickému základu, který ho praxe nenaučí, protože v praxi na to prostě není čas. A ještě dodatek: Docela mi vadí váš arogantní styl, ale s tím asi nic nenadělám. Mějte se hezky, pěkný páteční den.

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

25. 8. 2011 22:19
Opět jste mě rozesmál...

Vážený pane autore,

uznejte už konečně, že mnozí studenti prostě nemají čas někde makat! Při představě, že kromě povinností do školy v podobě přednášek a seminářů mám ještě během 3 semestrů odpraxovat v rámci odborné praxe 156 + 104 + 156 hodin a k tomu ještě někde pracovat, se mi ježí všecky chlupy na těle a mozek zapíná bezpečnostní alarm! Protože každý normální člověk Vám řekne, že nejen prací a studiem živ je člověk, ale že je nezbytné někdy i relaxovat, vypnout, dát organismu šanci načerpat nové síly! A ne letět ze školy do práce a z práce do školy! Ty poslední 3 články se týkají možná oborů, kde se kredity rozdávají zadarmo a semináře s povinnou účastí a povinné praxe neexistují. Pokud nehodláte uznat, že studenti by kolikrát rádi měli aspoň tu brigádu v Tescu na pokladně, ale prostě nemají čas, protože jejich hlavní náplní má být studium, tak prosím už dál na toto téma nepište. ;-€

0 0
možnosti
C

chlap27

25. 8. 2011 13:14
fungovat to může, ale opravdu tak u pár % studentů

To co pan Červený popisuje ve svých článcích o líných studentech a získání praxe, teoreticky fungovat může, ale to jsou mizivá %. Není proto divu, že se to zdá naprosté většině diskutujících naivní až směšné, každopádně zcela nerealizovatelné řešení. Divím se, že mu jasné argumenty diskutujících nestačí a snaží se obhajovat neobhajitelné a ty co s ním nesouhlasí, považuje téměř za hloupé. Je dobré si stát za svým názorem, ale ať se potom nediví oprávněným reakcím. O lenosti to prostě není. Hlavní problémy a řešení jsou zcela jinde, v systému školství, např. VŠ studentů je prostě příliš atd. ;-)

0 0
možnosti
K

kaktusak

24. 8. 2011 22:27
Funkci dají známému

a vás budou pořád pověřovat těmi nejhoršími úkoly.

0 0
možnosti
X

xychteen

24. 8. 2011 19:28
Pokud dojde ještě na pár pokračování, tak to patrně...

...skončí naprostým blábolením

:-)

Asi by bylo dobré upřesnit, pro jaké studijní obory je ten postup doporučován. Za sebe zcela závazně prohlašuju, že k firemním IT technologiím a elektrice vůbec bych žádného neznámého brigádníka ani zadarmo samotnýho nepustil a člověka, který by ho hlídal a napravoval případné kiksy, si nemůžu dovolit. Rozumím dlouhodobému tipování vhodných kandidátů a jejich sledování během studia, to je celkem normální praxe - ale to je aktivita firmy, nikoliv uchazeče.

:

Ale v nějaké té agentuře pro začleňování by to fungovat mohlo, to uznávám :-) Přeju pěkný den.

0 0
možnosti
LH

astromancer

24. 8. 2011 17:13
***

Rozeslat 500 CV, dva roky makat zadarmo a pak mi možná dají plat? Už jsem teda slyšel o efektivnějších způsobech, jak si najít práci.

Ale článek vyvolal spouštu nesouhlasných reakcí, takže svou funkci splnil a pohoda, ne?

0 0
možnosti
ZK

SID09

24. 8. 2011 17:43
Re: ***

Celkem jo, pan učitel tady skoro každým svým článkem předvádí svoji praktickou nepoužitelnost - a tuto nepoužitelnost ještě učí žáky na škole - to je byznis :-P!!

0 0
možnosti
Z

Zygota

24. 8. 2011 16:44
Líná jako veš a úplně blbá

Dle příspěvků v diskuzi tady diskutují asi lenoši a hlupáci. Ti snaživí a inteligentní pracují, někdy i zadarmo, studují a rozesílají životopisy.

Nevím, kam patřím já, ale blog jsem si přečetla, jelikož jsem se vždy pobavila, když jsem pročítala rady pana Karla Červeného. První práci (jako absolventka) jsem získala po doporučení kamarádky. Poté mě zaměstnal známý, za lepších podmínek. Nejdříve jsem postupovala při hledání zaměstnání podobně jak je popsáno v blogu. I praxe nějaká byla. A nic!

A nechápu, proč blog mají číst jen snaživí a inteligentní! Ti Vaše rady nepotřebují, pane Karle.:-P;-);-D

0 0
možnosti
M

MikiInSpain

24. 8. 2011 16:11
tak tohle

..nemuze fungovat ani v Americe, i tam (studenti) vedi, ze za praci se plati. Neco jineho je volunteering nekde v NGO nebo staz par tydnu bez platu (stinovani managementu a podobne), ale dlouhodoba prace opravdu ne..

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2837x
Vedoucí lektor kurzu rozvoje kreativity a inovací MBC.

Ředitel vzdělávací společnosti Talent Innovation s.r.o. Externí vysdokoškolský učitel managementu v PsÚ MU v Brně a inovačního managementu VŠE.

www.karelcerveny.org.   Linkedin.

www.mbc.name

Seznam rubrik