Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

xuli

24. 8. 2011 9:10
Spousta škol práci neschvaluje

Nestuduji vysokou školu, ale vyšší odbornou. U nás to funguje tak, že když chce člověk pracovat v oboru, ve kterém se vzdělává (zdravotnictví, konkrétné obor pak dentální hygiena) je nutné být v práci dopoledne, tedy když je škola. Proto tedy potřebujete individuální studijní plán, který ale škola nerada povoluje, ptz to má za následek poloprázdnou třídu (z 20 studentů chce individuál 7, zbývá 13, v průměru každý den chybí kolem 3 lidí, takže konečný stav je 10) a deset lidí pak kantoři nemají chuť učit. Já vím, že jsou za to placeni stejně jako za plnou třídu a tak jim to může být ve výsledku jedno, ale to říkejte jim, ne mě. No a tak tito kantoři odchází učit jinam nebo přestávají učit úplně, většinou to jsou totiž extrenisty, lékaři, kteří radši stráví čas v nemocnici než výkladem látky pro deset studentů. Škola si je chce ale samozřejmě udržet a jedinou možností je individuály nedávat. Takže mi řekněte co dělat ted. Přemlouvat stomatologa aby kvůli mě upravil ordinační dobu?

0 0
možnosti
VN

naroznej

24. 8. 2011 7:48
Myslím si , že tento článek je poněkud nešťastně formulován

V životě kdekoliv a kdykoliv se člověk setkává s konkurencí. Aby v rámci této konkurence uspěl , musí nabídnout o něco více než jeho konkurenti.  A je skoro jedno , co "tímto navíc" bude. Zda znalost dalšího jazyka ( i když třeba není požadována , je ohromné plus , pokud člověk třeba ovládá francouzštinu a chce pracovat ve firmě , která má francouzského majitele či francouzské obchodní partnery) , nebo nějaké další specifické znalosti , certifikáty a přípradně i nadprůměrné tvůrčí či tvořivé schopnosti.  Zkrátka pro dobré uplatnění musí nějak člověk v pozitivním slova smyslu "vybočovat z davu" . Chápu , že průměrný či podprůměrný absolvent , aby své nadprůměrné kolegy dohonil potřebuje něco navíc. A tím něčím navíc může být i praxe.

Já osobně jsem vykonával při studiu pouze brigády , s hledáním pracovního místa jsem neměl žádný problém.  A při studiu jsem pořádně kalil. A jak se na to po letech vzpomíná. Léta , která člověk pobyl na VŠ hodnotím jako má nejlepší léta v životě.

0 0
možnosti
KJ

kajencik

24. 8. 2011 1:58
Co to je?

Nedaří se vám a potřebujete aby u vás někdo makal zadarmo? Jinak si to nedovedu vysvětlit, to už můžeme rovnou zavést otrokářství a dokud se zaměstnanec nevykoupí, bude pracovat pro firmu zadarmo. A co kdybyste šel příkladem, že by vaše firma nebo co to máte byla první kdo bude poskytovat služby a práci zdarma?

0 0
možnosti
R

Radek.V.

24. 8. 2011 0:37
špatný článek

Student má studovat. Když se studuje poctivě, je studium velmi časově náročné (vybavuji si projekty, kdy jsem v osm vstal a ve dvě ráno šel spát a tak celý týden nonstop). Mít práci a přísun peněz je fajn věc, ale ve finále se tím pouze ošidí ono studium. Sám jsem při studiu pracoval a s odstupem času si říkám, že škola mi mohla dát víc... Mimochodem většina pedagogů je na pracující studenty přímo alergická. Proč? Protože ví, že se nevěnují plně škole a že nevyužijí svůj potenciál... V práci existují povinnosti, to se projeví právě na tom zanedbání různých věcí ve škole. Další věcí je, že ne každý tu práci při studiu ustojí a většinou to odnese právě to studium... Já jsem rád, že jsem studium dokončil, ale řada pracujících spolužáků ne. Ono při tom může taky odpadnout motivace ke studiu nebo začne být práce náročnější a náročnější a člověk je najednou potřebný ve firmě. Škola jde pak stranou a studium tím končí.

Takže aby se lidé ve škole něco naučili, musí být škola jejich zaměstnáním

0 0
možnosti
VN

naroznej

24. 8. 2011 7:54
Re: špatný článek

V našem ročníku (cca 100 absolventů) byl pouze jeden spolužák , který byl na 100% zaměstnán v pracovním procesu. Tento člověk absolvoval jenom díky tomu , že měl dobrého kamaráda , který mu obstarával zápisy z přednášek , literaturu a informace "co se děje". Bez tohoto kamaráda v pozadí by neměl šanci. Ale to už je 15 let. Od té doby se hodně věcí změnilo. VŠ máme dvojnásobek a počet lidí ve věku VŠ studentů je tak 2/3.

0 0
možnosti
JP

Ginny

23. 8. 2011 22:41
Je mi z vás nevolno

Je mi z vás nevolno. Živíte se podle všeho prazvláštní činností a dáváte rady mladým lidem, kteří práci najít nemohou, protože pracovní místa prostě nejsou. Takže mají dělat zadarmo a čekat, že se někdo milostivě slituje? Super nápad.RvRvRvRv;-€;-€;-€

0 0
možnosti
A

ajik07

24. 8. 2011 10:09
Re: Je mi z vás nevolno

A pokud takto uvažujete tak Vy i vám podobní budete i nadále bez práce. Autor chtěl říct, že  kdo z absolventů chce uspět, když i jak Vy připouštíte je míst pomálu, musí nabídnout víc než jen diplom. Praxe ať už placená nebo ne dává větší šanci na úspěch, z důvodů v článku uvedených. Jestli toto nechápete, tak je mi Vás líto. K nám se na takovou praxi-stáž zdarma samovolně a dobrovolně hlásí čím dál více studentů z oboru. Ti nejlepší zůstávají na jakýs takýs úvazek a když pak sháníme někoho na stálo, jsou první na řadě. Proč bychom se měli probírat spustou životopisů a hrát vabank s někým o kom nic nevíme a za kým není vidět žádná měřitelná praxe.

0 0
možnosti
EP

elvis p.

23. 8. 2011 22:31
....

to co jste napsal je absolutní blábol a určitě jste namíchnul spoustu

lidí, váš obzor začíná a končí u pseudo ekonomických studií na

soukromých školách s méně známými tituly / tvorba profesionální a

slušivé image, že?/ , zůstaňte prosím, kde jste, u svazácko ideolgických

pouček říznutých psychologií pro střední školy s příměsí amerického sebevědomí a pozitivního myšlení...ale jedno se vám povedlo, donutil jste mě zasáhnout do diskuze, proč jsem to jenom četl?!!!!

2 0
možnosti
EP

elvis p.

23. 8. 2011 22:28
chápu vás

já jsem na rozdíl od vás vystudoval vysokou školu  při práci a můžu vám říct, že to nestálo za nic. mnohem raději bych si zapsal další přednášky, studoval literaturu / a pařil se spolužáky / atd. místo zařizování individuálního studia a utíkání ze zajímavých přednášek, ale o to nejde. nabízet kurzy kreativity za 130 tisíc /http://www.t-i.cz/ už trochu zavání astrologií, reiky, ale hlavně manipulací...Popis kurzu:Máte pocit, že jste se ve svém vývoji zarazili a ne a ne se posunout

dál a výš? Máte velký potenciál, ale máte bariéry, které vám brání jej

rozvinout? Trápí vás „bubáci“ z dětství a mládí a chcete se jich zbavit?

Dostali jste se na dno? Máte tendenci k vyhoření?..tohle je neskutečné, chápu, že by se vám líbilo vymývat mozky co nejmladším lidem, ale oni jsou naštěstí dost nezávislí a kreativní / myslím skutečně kreativní /, že se jen tak nedají, zaplať pánbůh za jejich chápavé rodiče.

,

0 0
možnosti
OV

SSLEEP

23. 8. 2011 16:08
blbost

ten článek je hrozná kravina, možná dobrý příklad pro workoholika, ale pro normálního člověka ne... na co vám budou peníze, když veškerý čas strávíte prací nebo studiem a navíc firma si pak zvykne na snaživce a budou vás otravovat i na dovolený, takže pokud chcete něco dokázat, tak se opravdu něco naučte pak vydělejte trochu peněz a založte si vlastní podnikání

0 0
možnosti
VN

naroznej

23. 8. 2011 20:11
Re: blbost

Ten článek je něco podobného , jako kdyby někdo napsal článek na téma "Kdo nepracuje každý den minimálně 12 hodin je lenoch".

0 0
možnosti
K

kochi1

23. 8. 2011 15:17
ano a výborne!

davam karmu. naprosto souhlasim. Je mi 28, a po absolvovani tezkeho technickeho obrou uz mam 2. praci. 2. prace je asi tak 2x lepsi nez ta prvni, ale tu prvni jsem bral jako rozjezd do zivota, protoze jsem tam pracoval od konce 4.tyho rocniku VS takze 1,5 roku.sice to neni moc dlouha doba, ale dobra zkusenost s tim ze jsem vsechno zvladl, protoze jsem prave vynechaval ke konci studia oborovy pitky atd. Ke vsemu jsem stihal sam sportovat....o brigadach v celym prubehu SS a VS ani nemluvim.......takze vazeni, JDE TO! jen nebejt linej a nespolihat se na rodice.....

0 0
možnosti
VN

naroznej

23. 8. 2011 19:59
Re: ano a výborne!

Pokud je člověk kvalitní technik , dle mého názoru nemusí při škole vůbec pracovat.

Techniků je na trhu práce nedostatek . To s absolventy oborů např. "Management cetsovního ruchu , politilogie , sociologie , vzdělávání dospělých či evropská studia" to je horší. Těm nic jiného než při škole pracovat nezbývá.

0 0
možnosti
MN

MartinNovotny

23. 8. 2011 12:53
Kačanová

Po přečtení informací o autorovi se mi vybavila paní profesorka Kačanová, která vyhrála půlkilové balení minerálních látek z Mrtvého moře na nějaké kožní potíže.

3 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2837x
Vedoucí lektor kurzu rozvoje kreativity a inovací MBC.

Ředitel vzdělávací společnosti Talent Innovation s.r.o. Externí vysdokoškolský učitel managementu v PsÚ MU v Brně a inovačního managementu VŠE.

www.karelcerveny.org.   Linkedin.

www.mbc.name

Seznam rubrik